Головним завданням тактичної підготовки на етапі початкової спеціалізації є освоєння індивідуальних і групових дій. При цьому в групових діях юні гравці беруть участь, міняючись позиціями.
Тактична підготовка ведеться у двох напрямках - триває розучування конкретних схем дії в групових вправах і підбираються вправи, які змушують гравця творчо підходити до вирішення завдання. Основний напрямок підготовки - це виховання тактичного мислення на базі систематично одержуваних нових завдань. Діти 13 років здатні мислити аналітично. Тому їм потрібно давати вправи з вибором рішення з декількох варіантів.
Широко застосовується розучування комбінацій командних дій, але юні гандболісти повинні освоювати їх, виконуючи дві, а іноді й три різні функції. Це необхідно у зв'язку з пошуком спеціалізації гравця по амплуа в команді.
На цьому етапі застосовуються методи регламентування та імпровізованих дій в доступній для віку і ступеня підготовленості формі.
Тактична підготовка ведеться у двох напрямках - триває розучування конкретних схем дії в групових вправах і підбираються вправи, які змушують гравця творчо підходити до вирішення завдання. Основний напрямок підготовки - це виховання тактичного мислення на базі систематично одержуваних нових завдань. Діти 13 років здатні мислити аналітично. Тому їм потрібно давати вправи з вибором рішення з декількох варіантів.
Широко застосовується розучування комбінацій командних дій, але юні гандболісти повинні освоювати їх, виконуючи дві, а іноді й три різні функції. Це необхідно у зв'язку з пошуком спеціалізації гравця по амплуа в команді.
На цьому етапі застосовуються методи регламентування та імпровізованих дій в доступній для віку і ступеня підготовленості формі.