На цьому етапі завершується освоєння «школи» техніки. Гандболіст повинен опанувати всіма основними прийомами гри. Поки не слід вимагати варіативного виконання прийому. Головну увагу треба приділити основній фазі виконання прийому, не загострюючи уваги на різноманітності підготовчої.
Для засвоєння прийомів гри, різних способів їх виконання необхідно готувати руховий апарат юного гравця, застосовуючи спеціальні підготовчі та підвідні вправи.
При вдосконаленні ведення, передачі, кидки необхідний прийом «симетричного перемикання», тобто виконання прийомів лівою і правою рукою. Особливо це стосується високорослих гравців.
Технічна підготовка набуває все більш спеціалізований характер. На базі «школи» при постійному підвищенні рівня універсальної підготовленості гандболіст починає вдосконалювати прийоми, властиві гравцеві певного амплуа.
На цьому віковому етапі доцільно стимулювати повну мобілізацію рухових можливостей гандболіста за умови, що це не пов'язане із спотворенням техніки виконання. Необхідно вводити вправи, в яких прийоми виконуються в повну силу, з великою швидкістю. Однак зловживати цим не можна.
Головними засобами технічної підготовки на даному етапі повинні бути загально підготовчі та спеціально-підготовчі вправи. Основними в організації вправ повинні стати методи орієнтування, спрямованого на відчування і суворого регламентованого варіювання.
Для засвоєння прийомів гри, різних способів їх виконання необхідно готувати руховий апарат юного гравця, застосовуючи спеціальні підготовчі та підвідні вправи.
При вдосконаленні ведення, передачі, кидки необхідний прийом «симетричного перемикання», тобто виконання прийомів лівою і правою рукою. Особливо це стосується високорослих гравців.
Технічна підготовка набуває все більш спеціалізований характер. На базі «школи» при постійному підвищенні рівня універсальної підготовленості гандболіст починає вдосконалювати прийоми, властиві гравцеві певного амплуа.
На цьому віковому етапі доцільно стимулювати повну мобілізацію рухових можливостей гандболіста за умови, що це не пов'язане із спотворенням техніки виконання. Необхідно вводити вправи, в яких прийоми виконуються в повну силу, з великою швидкістю. Однак зловживати цим не можна.
Головними засобами технічної підготовки на даному етапі повинні бути загально підготовчі та спеціально-підготовчі вправи. Основними в організації вправ повинні стати методи орієнтування, спрямованого на відчування і суворого регламентованого варіювання.