У період статевого дозрівання у психіці підлітка відбуваються різкі зрушення, що проявляється в підвищеній чутливості, дратівливості, нестійкості настрою.
Підвищена емоційна чутливість часто служить причиною невиправданої образливості, що виражається у грубості і замкнутості. Педагогу потрібно великий такт у спілкуванні з підлітком.
Завершення періоду статевого дозрівання відзначається більшою врівноваженістю, стійкістю поведінки. Паспортний вік не завжди відповідає біологічному, риси, пов'язані з акселерацією, різні темпи фізичного розвитку дівчаток і хлопчиків вимагають раціонального поєднання групових форм занять з індивідуальними.
Працюючи з гандболистами цього віку, тренер повинен конкретно визначити, що він хоче змінити в поведінці юного спортсмена, і намітити конкретні шляхи впливу на нього. На даному етапі спортивного тренування недостатньо спільних заходів, потрібен індивідуальний підхід до кожного займається. Тренеру необхідно вирішити, які умови тренування позитивно діють на хлопців, для кого з них досить тільки похвали, чи потрібні строгий чіт і оцінка, як сприймають учні поведінку тренера. Для активізації успішної діяльності юного гандболіста тренеру важливо за допомогою різних методів (бесід з самим учнем, з батьками, товаришами, спостережень за поведінкою) зібрати інформацію і отримати уявлення про життя і спілкуванні підлітка, про його мотиви занять гандболом.
Підвищена емоційна чутливість часто служить причиною невиправданої образливості, що виражається у грубості і замкнутості. Педагогу потрібно великий такт у спілкуванні з підлітком.
Завершення періоду статевого дозрівання відзначається більшою врівноваженістю, стійкістю поведінки. Паспортний вік не завжди відповідає біологічному, риси, пов'язані з акселерацією, різні темпи фізичного розвитку дівчаток і хлопчиків вимагають раціонального поєднання групових форм занять з індивідуальними.
Працюючи з гандболистами цього віку, тренер повинен конкретно визначити, що він хоче змінити в поведінці юного спортсмена, і намітити конкретні шляхи впливу на нього. На даному етапі спортивного тренування недостатньо спільних заходів, потрібен індивідуальний підхід до кожного займається. Тренеру необхідно вирішити, які умови тренування позитивно діють на хлопців, для кого з них досить тільки похвали, чи потрібні строгий чіт і оцінка, як сприймають учні поведінку тренера. Для активізації успішної діяльності юного гандболіста тренеру важливо за допомогою різних методів (бесід з самим учнем, з батьками, товаришами, спостережень за поведінкою) зібрати інформацію і отримати уявлення про життя і спілкуванні підлітка, про його мотиви занять гандболом.